سوالات خود را در مورد بیماری های پستان در این قسمت مطرح کنید

مدیر انجمن: dr_nikpouri

موضوع جدید ارسال پست
encieh
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 2
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ

پست توسط encieh »

باسلام

از اینکه جواب سوال بنده را در خصوص بافت فیبروگلندلر دادید سپاسگزارم. من به یه دکتر جراح عمومی و متخصص پستان مراجعه کردم. بعد از یک بار سونوگرافی و با توجه به معاینه ای که انجام داده بودند اظهار داشتند که سونو دقیق نبوده و بنده مجدد سونوگرافی کردم که باز هم جواب همان بود که خدمت شما ارسال کردم.
نکته ای که منو نگران کرده اینه که خودم هم تو معاینه توده را احساس میکنم ولی چرا در سونو نشان نداده جای نگرانی داره. اگر ممکنه منو راهنمایی کنید که آیا وجود این بافت سرطانی است یا میتواند زمینه ساز باشد؟ توی سه ماه اخیر استرس خیلی زیادی داشتم این مشکل ممکنه به این خاطر به وجود آمده باشد؟ آیا احتیاج به نمونه برداری از سینه دارم؟و آیا کسیتی که با ابعاد 5*4 در 9 میلیمتری سطح پوست دارم احتیاج به تخلیه دارد؟ متاسفانه من در تهران ساکن هستم اگر مرکز درمانی در تهران معرفی بفرمایید ممنون میشم. با تشکر


dr_nikpouri
مدیر سایت
مدیر سایت
پست: 721
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ
تشکر شده: 37 دفعه
تماس:

پست توسط dr_nikpouri »

با سلام به شما
دوست عزیز اگر شما توسط پزشک متخصص معاینه شده اید و سونوگرافی دقیق انجام داده اید نگران نباشید.
طبق توصیه های قبلی که به شما دادم می توانید دارو را مصرف کنید. اگر بتوانید حضوری مراجعه کنید تا از نزدیک توده را ببینم ،خیلی کمک کننده است در غیر اینصورت در تهران می توانید به پژوهشکده پستان جهاد دانشگاهی مراجعه کنید. آدرس و شماره تلفن مرکز را از طریق اینترنت می توانید بدست بیاورید.
موضوع جدید ارسال پست