فیبرو ادنوما

سوالات خود را در مورد بیماری های پستان در این قسمت مطرح کنید

مدیر انجمن: dr_nikpouri

موضوع جدید ارسال پست
maryam-yousefi
کاربر جدید
کاربر جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ

فیبرو ادنوما

پست توسط maryam-yousefi »

سلام خانم دکتر نیک پوری
من به داشتن دکتر با مسئولیتی مثل شما افتخار میکنم ..امیدوارم موفق باشید
من 21 ساله هستم ..چند ماه پیش به دلیل درد زیاد در سینه ی سمت چپم به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی انجام دادم که در کمال تعجب سینه ی سمت چپ کاملا سالم بود اما در سینه ی سمت راست توده ای هیپواکوئیک در حدود ساعت 10 به فاصله ی 3cmاز nippleو قدری لوبوله به ابعاد 7*8 مشاهده شد که از نظر سونوگرافی benign و احتمالا fibroadenoma تشخیص داده شد که در عمق 8mm سطح پوست قرار داشت ..و همچنان نوشته بود که : نسج فیبرو گلاندولار هر پستان بخصوص در نیمه ی خارجی fibrocystic میباشد ..
وقتی همونجا از دکتر سونوگراف سوال کردم گفت چیز خاصی نیست و من بعد از 3 ماه دوباره پیگیری نکردم و سونوگرافی و دکتر نرفتم تا امشب که با سایت شما اشنا شدم و بعد از خوندن مطالب ترسیدم ..خواهش میکنم یکم راهنماییم کنید ..من از اینکه دکتر نرفتم پشیمونم الانم میترسم دوباره برم و چیز خوشایندی نشنوم .. :?
خطرناکه ؟شما هم توی مطالبی که خوندم چیز خاصی نگفتین اما احساس میکنم خیلی بی خطر هم نیست که نیاز به جراحی داره خواهشا یه توضیحی بدین ..من 6 ماه از سونوگرافیم میگذره ..


dr_nikpouri
مدیر سایت
مدیر سایت
پست: 721
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۷۸, ۱۲:۰۰ ق.ظ
تشکر شده: 37 دفعه
تماس:

پست توسط dr_nikpouri »

با سلام به شما دوست گرامی
از اینکه با سایت ما در تماس هستید بسیار خرسندیم . در پاسخ به سوال شما باید بگویم , همانطور که در سایت توضیح داده شده فعلا" ثابت نشده که فیبرو آدنوم با سرطان پستان ارتباطی داشته باشد.در ضمن سایز توده شما هم کوچک است پس استرس نداشته باشید و نگران نباشید و فقط یک سو نو گرافی جدید انجام داده و جوابش را به ما اطلاع دهید. با ما در تماس باشید.
احساس گناه هم نکنید !
موضوع جدید ارسال پست