قرص کنتراسمین

مدير انجمن: dr_nikpouri

قرص کنتراسمین

پستتوسط Tzsomayeh » يکشنبه دي ماه 2, 1397 10:07 am

سلام خانم دکتر
خانم دکتر شما برای من کنتراسمین تجویز کردین این ماه که  بسته دوم رو شروع کردم بعد از سه چهار روز از خوردن قرص تمام صورتم جوش ریز قرمز زده ومتورم شده و حالت سوزش و خارش داره مخصوصا پلک چشم هام متورم شده و خارش داره میخواستم بدونم از قرص میتونه باشه؟
شماره پرونده: 936-50-81 سمیه طالب
Tzsomayeh
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 9
تاريخ عضويت: چهارشنبه خرداد ماه 31, 1396 8:19 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

Re: قرص کنتراسمین

پستتوسط dr_nikpouri » چهارشنبه دي ماه 5, 1397 8:32 am

سلام سريعا با دكتر پوست مشورت كنيد اگر شك به حساسيت شد حتما قرص رو قطع كنيد
dr_nikpouri
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 712
تاريخ عضويت: پنج شنبه اسفند ماه 4, 1389 12:00 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 37 بار
امتياز: 0


بازگشت به سوالات دیگر در رابطه با سایت

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان

cron